Selasa, 15 Julai 2014

keistimewaan dan cara untuk menjadi ahli shaklee


Keistimewaan dan Cara Untuk Menjadi Ahli Shaklee
Terima kasih atas minat yang anda tunjukkan dan kepercayaan anda pada produk Shaklee. Saya sangat-sangat berharap dan mengalukan anda untuk menjadi pengguna barangan Shaklee yang sememangnya terbukti keberkesanannya.
Untuk menjadi ahli / pengedar Shaklee tersangatlah mudah! Tidak memerlukan kos ribuan ringgit  untuk permulaan, tidak juga perlu untuk menyimpan stok yang banyak dan juga tidak perlulah untuk membuat pinjaman ribuan ringgit untuk join Shaklee membership ni, yang anda perlu ada cumalah sedikit kos permulaan yg rendah mengikut bajet anda.
Apa pilihan yang perlu ada untuk berdaftar?

Anda boleh mula berdaftar dengan hanya serendah RM65  untuk kid pendaftaran. Tambahan RM10 untuk pos kid keahlian ke Semenanjung Malaysia dan RM20 untuk Sabah dan Sarawak. Anda layak untuk membeli dengan harga ahli dan terus pada pembelian kali pertama sekali dengan pendaftaran juga.
Kelebihan menjadi ahli / pengedar Shaklee
#Pembelian dengan harga ahli (jimat 15-20% dari harga pasaran)
#Setiap pembelian anda akan diberi poin UV yang ditukar kepada wang tunai pada setiap bulan
#Nikmati offer yang pihak Shaklee bagi pada setiap bulan
#Dan pelbagai lagi ganjaran menarik yang pihak Shaklee bagi terutamanya yang betul-betul untuk berniaga)
Kena cari downline ke bila dah join Shaklee ni?
Ini adalah keistimewaan yang pihak Shaklee bagi. Anda tak perlu bersusah payah sebenarnya untuk cari orang supaya jadi downline kepada anda dan tak wajib pun sebenarnya, walaupun tak ada downline sekalipun bukannya kena rotan dengan Shaklee…hihihi.
Bagi yang nak berbisnes sekalipun, anda tidak terikat dengan syarat perlu cari downline, kerana tanpa downline pun anda boleh Berjaya! Itulah keistimewaan jadi ahli Shaklee…kalau anda nak cari downline pun boleh, tak salah…kita kongsi sama-sama kebaikkan yang ada pada produk Shaklee ni.
Jadi bertindaklah dengan lebih pantas untuk mendaftar sebagai ahli Shaklee utk menerokai dan mempelajari secara lebih mendalam lagi tentang produk Shaklee.
Berminat utk pertanyaan @ tempahan produk boleh hubungi saya
Puan Siti Rohani Mamat
019 5959640 (call/msj/wassapp/telegram)
Fb page: Jom sihat bersama saya
Email: Iyrfan80@gmail.com

8 ulasan: