Rabu, 12 November 2014

Set Kurus Shaklee Sihat,Selamat Dan Semulajadi


Assalamualaikum…hai semua apa khabar? Terima kasih kerana sanggup meluangkan masa berkunjung ke blog saya yang tak seberapa ini.

Hari ini saya nak cakap pasal set kurus Shaklee…set kurus ni sebenarnya pilihan hati suami saya. Suami saya juga dalam proses ingin turunkan berat badan. 


Ramai yang ingin turunkan berat badan tapi bila memikirkan masalah bajet semuanya berfikir dua tiga kali itu pun belum tentu lagi belikan. Disini saya sertakan set kurus Shaklee yang mengikut bajet anda,tapi anda perlu ingat pengambilannya perlu konsisten, jaga pemakanan, tapi yang paling penting kena ada senaman untuk melihat perubahan yang lebih ketara, jangan mengharapkan supplement semata-mata.

Makanlah produk apa pun yang paling canggih ke yang paling mahal ke, ataupun yang paling terhangat dipasaran sekalipun untuk menghilangkan berat badan, tapi kalau tidak jaga pemakanan dalam diet seharian dan tidak ada pula senaman tidak akan ke mana kurusnya tu.

Set kurus dari Shaklee sememangnya menjadi pilihan ramai kerana keberkesanannya membantu mereka menurunkan berat badan untuk kekal sihat. Shaklee bukan seperti produk pelangsingan  yang berada dipasaran sekarang ini yang menjanjikan penurunan yang terlalu cepat. Ia adalah produk semulajadi yang kaya dengan nutrisi dan yang paling penting  ianya adalah halal dan mendapat kelulusan dari Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM).

Ini set kurus pilihan hati suami saya


  Testimoni  Alfalfa dan Lecithin
Testimoni Omega Guard

   
 Testimoni Omega, Alfalfa dan Cinch Mix

                                                     Testimoni Herb Lax dan Lecithin



  ESP (Soy Protein Isolate Powder) 850g RM150


#membantu mengekalkan otot, memperbaiki tisu dan fungsi enzim dan hormon yang teratur, memberi ketahanan badan dan pelengkap nutrien dalam badan kita, bila semuanya cukup, seharusnya boleh melawan penyakit yang datang. ESP juga boleh mencantikkan kulit, memudarkan parut jerawat juga memberikan kita tenaga sepanjang hari tanpa merasa lapar.

 Cinch Shake Mix RM173

.

#merupakan minuman berasaskan sumber bukan GMO yang sungguh lazat dan berkhasiat untuk membantu anda memelihara otot penting dan membuatkan anda rasa kenyang dan puas sambil mengurangkan berat badan. Ia mengekalkan paras gula normal dalam darah dan memberi 35% atau lebih nilai bagi 21 jenis vitamin serta mineral penting. Terdapat dalam tiga perasa pengikut kehendak anda.
  Herb Lax 120 tablet RM52.50


#menggalak tindakan pembersihan dengan merangsang usus utk membuang najis (detoksifikasi) yang tersekat atau tersimpan lama dalam tubuh. Dapat mengempiskan perut dan membantu masalah sembelit.
 Lecithin 180 tablet RM52.50


#membantu tubuh menyerap vitamin, melindungi hati, memecahkan lemak dan kolestrol, mencantikkan kulit dan otot, memperbaiki alergi, menghalang kejadian batu karang, menghalang tekanan darah tinggi, memperbaiki prostat lelaki dan meringankan sembelit.
  Alfalfa 330 tablet RM53.75, 700 tablet RM97.50


#mengandungi saponin yg bertindak seperti span utk menyerap lemak dan kolestrol terurai oleh lecithin dan di angkut keluar dari badan. Menyahtoksi n badan dan merupakan sumber fiber yg menyihatkan. Membantu juga dalam mengurangkan keputihan, bau badan dan menstabilkan paras gula dalam darah. Kaya dengan kalsium, vitamin dan mineral yg di perlukan oleh tubuh.

  Omega Guard 90 tablet RM136


#omega mengandungi leptin dimana dapat mengawal selera makan. Kunci kejayaan mereka yang dapat mengurangkan berat badan adalah dapat mengawal nafsu makan. Ternyata omega mempunyai kuasa pembakar lemak yang lebih pantas. Pengambilan omega juga membuatkan kita lebih kenyang untuk tempuh yang lebih lama.

Pengambilan air kosong 3 liter sehari adalah wajib untuk menurunkan berat badan, kebiasaannya orang yang selalu lapar ni mereka akan pergi cari makanan tapi sebenarnya badan mereka kekurangan air.

Saya rakan Shaklee anda
Pengedar Shaklee Negeri Perak
Cod area: Batu Gajah, Ipoh, Pengkalan Pegoh, Station 18
Berminat untuk pertanyaan @ tempahan produk boleh hubungi saya
 Puan Siti Rohani Mamat
019 5959640 wassapp/telegram
Fb: Rohani Husna Nazir
Fb page: Jom Sihat Bersama Saya

33 ulasan:

  1. di antara set kurus yang menjadi pilihan ramai..
    omega bukan setakat boleh kurus, nk cantik pun blh...!

    makanan tambahan untuk ibu hamil

    BalasPadam
  2. Kalau kita nak makan supplement pastikan ada kelulusan KKM. HALAL. TERBUKTI BERKRESAN. Dan Shaklee memenuhi kriteria yang kita nak. Pasti berpuas hati.

    Mohh kita jengah --> BAWANG PUTIH DALAM BOTOL COMEL

    BalasPadam
  3. banyak skali produk pelangsingan badan sekarang..jadi sebagai pengguna kita kena bijak memilih...Set Kurus shaklee selamat dan semulajadi...abik set ni dpt lagi kulit yg gebu...bestkan..

    Cara Atasi Penyakit Tonsil

    BalasPadam
  4. Nak kurus tak boleh bergantung harap pada supplemen semata2 je. kena ambil supplemen bersama dengan jaga pemakanan. Kalau tak kontrol makan, memang lambat lah nak berkesan...

    Pernah cuba Air Detox ?

    BalasPadam
    Balasan
    1. betul tu tun...kadang2 ada orang mengharapkan supplement semata-mata.

      Padam
  5. Saya pilih set pelansingan yang selamat iaitu Shaklee. Tak mau yang merbahayakan.


    Rahsia Anak Jarang Sakit

    BalasPadam
    Balasan
    1. sekarang ni banyak sangat ubat kurus yg menjanjikan penurunan berat badan dlm masa yg singkat...itu yg takut.

      Padam
  6. Saya dah cuba set kurus shaklee ni. Ianya memang berkesan!

    BalasPadam
  7. Dalam byk2 set kurus, i loike omega dan alfalfa plus esp..so far menjadi for me.

    Jemput baca: RAWATAN ASLI PUTIHKAN KETIAK YANG BERKARAT DENGAN BERKESAN

    BalasPadam
  8. Saya pengguna tegar set kurus shaklee.. Mmg berkesan.. Dlm 10 kilo Rasanya turun.. Tak timbang.. So far lbih krgkan mcm tu la..
    APA ITU SIRAP AJAIB??

    BalasPadam
  9. Set kurus yang dijamin selamat dan berkesan.. senaman dan juga amalan pemakanan yanh seimbang juga sangat penting dalam proses nak kurus..

    BalasPadam
  10. Macam2 pilihan ada set shaklee ni..nak ikut bajet masing2 pun boleh..paling penting, selamat dan berkesan..apa2 pun,kena disiplin la nk turunkn berat badan ni.. ;)

    BalasPadam
    Balasan
    1. betul tu syuhada...memang kena disiplin klu betul2 nak kurus kan.

      Padam
  11. nak kurus kena disiplin jgak.jgn lh hrpkn supplement je kan.suka esp...sbb kalau mnm pgi.blh thn smpai tgh hri.

    Tips jimat duit berbelanja di pasar raya

    BalasPadam
    Balasan
    1. abang akk pun suka dengan esp...klu 1 hr tak minum esp gelisah hidup dia.

      Padam
  12. sangat suka set kurus shaklee terutama esp dan juga alfalfa.. bukan sahaja untuk kurus tetapi bertindak sebagai milkbooster kepada ibu menyusu.. esp pula sangat membantu untuk kempiskan perut serta mengurangkan masalah strechmark..

    BAGAIMANA MAHU KURUS DAN DIET DENGAN JAYANYA

    BalasPadam
  13. Ramai dah cuba set kurus shaklee ni :) ada yang turun 1.9kg seminggu.. bestkan?

    BalasPadam
  14. Air yang cukup juga penting dalam diet seharian kita. Kadang kadang orang lupa nak minum air dengan secukupnya.

    BalasPadam
  15. Set langsing shaklee pilihan saya..
    lecithin
    alfalfa
    herblax
    omega

    add on esp..

    masa pantang trn berat hampir 10 kg..huhuhu..

    BalasPadam
  16. set slimming plus menyusu pilihan kak kiah tau..memang terbaik set slimming ini, suami pula marah suruh makan banyak2 bagi gemuk lak hahhaa

    BalasPadam
    Balasan
    1. suami tak suka tengok org rumah dia kurus lah tu...tp klu kurus sgt pun tak cantik jugak kan...

      Padam
  17. Kekal sihat dan ramping memang menjadi idaman setiap wanita termasuk saya. Walaubagaimanapun pilihlah supplemen yang sihat dan semulajadi seperti Shaklee agar tidak ada masalah di kemudian hari.

    Makanan Penyebab Batuk dan Selsema Anak

    BalasPadam
  18. Set kurus ni adalah pilihan saya juga.selain ambil supplement kurus,makan kena jga juga kah,minum air kosong je.elakkan minum air manis-manis..kalau nak kesan yang kebabooomm..

    kawal paras gula dalam darah pesakit kencing manis

    BalasPadam
  19. Omega Guard antara set kurus yang menjadi pilihan ramai..
    omega bukan setakat boleh kurus jer,untuk kecergasan minda anak-anak pun boleh.

    BalasPadam
  20. Suami saya pun ambil set kurus Shaklee. Bulan lepas habis sebotol lecithin, mmg nampak kesan. Bulan ni ambil omegaguard, stop lecithin. Bukan apa, saja nak tgk beza kesan antara dua tu. Bonus, kolesterol level turun. Ni nk beri cinch shake, bagi preserve otot hehehe

    BalasPadam
  21. Best sebab bukan untuk kurus semata, bonus lain pon dapat. Memang tak rugi pon cuba...untung ada la

    BalasPadam
  22. Patuhi waktu makan utama dan tidak mengikut emosi. Suplemen membantu meningkatkan kesihatan untuk melancarkan sistem tubuh.

    Akhirnya Tadika Al Falah untuk Najihah

    BalasPadam
  23. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  24. Bila kita makan set kurus shaklee ini bukan saja memberi kita kurus dengan membakar serta membuang lemak, malah ianya dapat memberi khasiat terbaik seperti Lecithin boleh meningkatkan daya ingatan dan Alfalfa Complex dapat merawat dalaman wanita. ESP dan Cinch dapat membina otot - otot lebih mantap. Jom tambah ilmu di blog Aju@VitaSyopz Kurus bersama Shaklee

    BalasPadam