Khamis, 28 Ogos 2014

Jom buat masker sendiri


JOM BUAT MASKER SENDIRI

Assalamualaikum dan selamat sejahtera pada semua yg mengenali diri ini. Hari ini saya nak kongsi buat masker dengan produk Shaklee pada mereka yg inginkan kulit cantik berseri, bangun pagi muka rasa lembut je, siapa nak tengok muka berminyak, tak bermaya kan. Buat masker sendiri lagi jimat, tak perlu keluar rumah, tak perlu pergi salon utk buat rawatan muka.

Kita sebagai seorang wanita apa tah lagi dah bergelar seorang isteri kepada seorang suami, semesti nya kita nak kelihatan sentiasa cantik di mata suami orang yg kita terlalu sayang. Jadi di saat ini lah kita nak kena jaga penampilan, penampilan ni tak semestinya dari segi pemakaian, ia merangkumi semua aspek termasuk lah menjaga kulit muka.
Nak buat masker ni senang je, apa yg ada kat dapur tu je pun boleh buat masker macam buah tomato ke, timun ke atau pun dari bahan alam semulajadi macam buah pisang ke, haaaaa tak pun dari putih telur.
Tapi kan kawan-kawan, saya buat masker dengan produk Shaklee. Masa nak masuk tidur kita pakai masker, bila dah bangun pagi cuci muka rasa lembut je, bersih, rasa sangat menyegarkan. Bila 3 produk digabungkan ESP, Vitamin C dan Vitamin E ia akan menjadikan kulit kita kelihatan sungguh menakjubkan, glowing, gebu, berseri macam pengantin baru, lembut macam kulit baby yg baru lahir.
                                              Ini contoh masker saya dengan ESP sahaja
Buat masker dengan ESP, Vitamin C dan Vitamin E
Kelebihan 3 produk ini ialah
ESP
>memberi ketahanan badan dan pelengkap nurtien dalam badan kita.
>buat kulit kita lebih anjal, gebu dan lebih cerah
>kulit muka nampak begi berseri
Vitamin C
>sebagai antioksidan kuat yg melindungi kulit daripada pencemaran udara dan sebagainya
>merangsang pembentukkan dan peningkatan produksi kolagen kulit yg akan menjaga kekenyalan, kelenturan serta kehalusan kulit
>mencerahkan kulit
Vitamin E
>menjaga kesegaran dan keremajaan kulit
>melindungi kulit dari sinar ultra unggu
>menjaga kelembapan kulit
>menghapuskan radiasi bebas yg merosakkan sel kulit
Ada yg ingin buat masker sendiri dengan produk Shaklee
Boleh hubungi saya
Msj/wassapp/telegram
019 5959640

Tiada ulasan:

Catat Ulasan