Sabtu, 17 Mei 2014


Assalamualaikum semua…..
Ada apa yg  istimewa dengan ESP Shaklee sehinggakan  semua para pelanggan sangat mendambakannya?
Jika anda adalah salah seseorang yg amat mementingkan KECANTIKKAN, KESIHATAN  dan ingin KEKAL BERTENAGA sepanjang hari, ESP Shaklee adalah jawapan yg anda tercari-cari selama ini. Ini kerana ESP SHAKLEE ADALAH HOT SELLING/ BEST SELLER/POPULAR PRODUCT/HIGH ON DEMAND  dalam banyak-banyak produk Shaklee.
 
1.Apa itu Energizing Soy Protein atau ESP?
Ia adalah protein soya yg berkualiti tinggi. Di datangkan dalam bentuk satu canister dan berbentuk serbuk. ESP boleh dibancuh dengan minuman kegemaran anda seperti milo,  horlick, susu atau buah yg dikisar bersama. ESP digalakkan dibancuh dengan air sejuk atau suam demi memelihara protein supaya tidak termusnah pada suhu yg tinggi.
2.Siapa yg tidak boleh mengambil ESP?
Hanya individu yg mempunyai masalah buah pinggang dan kesukaran memproses protein sahaja yg tidak digalakkan
Sesuai utk semua lapisan masyarakat:
1.Ibu-ibu yg sibuk:
ESP membantu memberi  tenaga berpanjangan, badan lebih sihat dan kekal cergas
2.Wanita yg ingin kuruskan badan:
Hanya bancuh ESP dengan minuman kegemaran pada setiap pagi, memberikan rasa kenyang yg lebih lama. Tiada lagi sarapan yg berat-berat.
3.Ibu-ibu yg menyusukan anak:
 
 
Membantu memperbanyakkan dan mengekalkan permintaan(supply) susu disamping digabungkan dengan pengambilan air yg secukupnya serta proses pengepaman susu yg konsisten.
4.Pesakit kencing manis:
Mempunyai  indeks glisemik yg rendah, melambatkan penyerapan glukosa dalam darah dan mengawal paras glukosa.
5.Wanita yg mementingkan penjagaan kulit muka:
Membantu menghilangkan parut jerawat di muka, menjadikan kulit muka halus mulus, gebu dan berseri utk tetapan si dia yg tersayang. WOW…!!!!
Dan lelaki, wanita, tua, muda, ibu mengandung, ibu menyusu, penyakit diabetes, selepas pembedahan, kesuburan, kecantikkan, ibu berpantang, yg berdiet, ingin tanbah tenaga. Pendek kata anda, saya, kamu dan dia yg sihat dan ingin kekal sihat, Insyaallah.
Cara bancuhan ESP

Faedah Energizing Soy Protein Shaklee yg utama:
Kekal  Muda :
 Asid Amino membina otot manusia, kuku, rambut, darah, organ, kulit, kelenjar, 50,000 jenis protein, 20,000 jenis enzim dan lain-lain. Pengambil Energizing  Soy Protein Shaklee adalah kunci utk mengekalkan kulit muda dan otot serta memastikan kita sentiasa bertenaga.
Hormon Berasaskan Tumbuhan Semulajadi:
Kacang soya adalah tumbuhan yg hanya kaya dalam isoflavon yg sama dengan fungsi hormone wanita. Ia membantu dalam mengurangkan paras kolestrol dan mencegah osteoporosis dan penyakit jantung.
Memulihkan  Fungsi  Prostat Lelaki :
Genistein dalam kacang soya telah membuktikan bahawa ia mempunyai keupayaan utk menghalang pertumbuhan dan mencegah sel kanser daripada merebak. Ia memusnahkan radikal bebas dalam sel-sel kita sebelum radikal bebas bermutasi DNA sel-sel menjadi sel-sel kanser. Ia juga menjaga Rahim dan ovary, kitaran haid dan prostat.
Kulit Berseri Dan Anjal:
Merangsang regenerasi kulit dan otot, memulihkan kedutan, sebagai anti penuaan, mengembalikan keserasian kulit dan kelembutan otot, sekali gus mempercepatkan pemulihan luka dan menghilangkan parut.
Pemberi Tenaga Segera:
Membekalkan tenaga segera dan meningkatkan system imun, dengan itu ia memulihkan keletihan, migraine, insomnia dan tekanan gejala yg berkaitan seperti  kemurungan, kebimbangan, ketakutan dan lain-lain.
Memulihkan Pigmentasi:

Melambatkan proses uban, rambut gugur, masalah keadaan rambut, pigmentasi, freckles.

 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan