Rabu, 14 Mei 2014


SET KESIHATAN SENDI/SAKIT LUTUT

Jangan  biarkan sakit sendi dan lutut ini mengganggu pergerakkan orang yg kita sayang…kecil pelaburannya tapi besar manfaatnya. Jadikan hadiah ini setiap bulan utk ibubapa kita…pencegahan awal boleh menjadikan kita sihat pada masa akn dating. Masa ada kita pengidap sakit sendi ataupun tidak, adalah penting mendapatkan nutrisi sendi seiring dengan peningkatan usia.

ADVANCED JOINT HEALTH TABLET

>mengekalkan tulang rawan yg sihat
>memberi manfaat kepada sendi dlm 3 cara
1)menyokong keselesaan sendi
2)memelihara tisu penyambung yg sihat
3)meningkatkan kesan kusyen

 

OMEGA GUARD

>mengurangkan inflamasi…omega guard adalah omega 3 yg melambatkan degradasi tulanh rawan, ia blh mengurangkan reaksi keradangan dalam sendi2…jd ia blh membantu mengurangkan gejala2 dlm penyakit sendi. Omega jg bertindak sebagai pelincir, ia membantu kita utk bergerak dgn lebih bebas.

OSTEMATRIK

>mengekalkan sel tulang yg sihat, ostematrik kalsium penting utk kesihatan tulang, otot dan ligament. Magnesium pula diperlukan utk mengasimilasikan kalsium kedalam tulang dan mencegah pembentukkan kalsium dalam tisu2 lembut dan sendi2.
Anda selalu sakit sendi….nk panjat tangga pn x blh disebabkan terlalu sakit…apa kata anda cuba set sakit sendi dari Shaklee ni….insyaallah dgn pertolongan YANG MAHA ESA, kesakitan yg anda tanggung selama ini bolah hilang…siapa tahu kan

 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan