Khamis, 5 Februari 2015

Kecantikkan Wajah Tanpa Munculnya Jerawat




Wanita dan kecantikkan memang tak boleh berpisahkan…kecantikkan wanita akan terserlah jika di wajahnya tidak muncul jerawat…tapi kalau jerawat muncul walaupun sebiji memang kecoh satu kampong…betul tak?

Hari ini saya cuma nak bercerita pasal kecantikkan wajah iaitu jerawat.

Jerawat merupakan perkara biasa yang berlaku kepada remaja yang akhir baligh disebabkan oleh perubahan hormon badan. Bagaimana pun jerawat yang teruk mungkin disebabkan oleh pelbagai sebab seperti jangkitan kuman (penyakit, alahan dan salah penjagaan kulit).

Sekiranya jerawat berlaku dengan teruk, ia perlu dirawat untuk mengelakkan berlakunya parut yang berkekalan.

Set Jerawat Dari Shaklee Sememangnya Terbaik Untuk Anda




Vitamin C rm92.50

Merangsang penghasilan kolagen supaya kulit lebih anjal. Kekurangan kolagen dalam tubuh membuatkan kulit anda mudah lebam dan kering serta bersisik. Kolagen yang cukup dalam tubuh kita menjadikan kulit kita lebih lembut serta gebu dan vitamin C juga mampu mencerahkan kulit secara semulajadi dan sekata. Vitamin C juga merupakan antioksidan yang membantu untuk melawan radikal bebas.

ESP rm150.00

Esp dapar membantu menghasilkan sel-sel kulit yang baru. Keperluan protein yang berkualiti sangat penting supaya sel-sel kulit yang dihasilkan adalah sel-sel yang berkualiti dan menjadikan kulit kita kelihatan gebu, bersih dan licin. 

Bagi mereka yang mempunyai parut jerawat sememangnya digalakkan mengambil ESP supaya sel-sel yang mati dapat diperbaharui dengan sel-sel baru dan memdapat sumber protein yang terbaik untuk mengatasi masalah jerawat yang berparut.

Alfalfa saiz S rm53.75, saiz L rm97.5

Terhasilnya jerawat adalah tanda badan kita mempunyai banyak toksin dalam tubuh. Alfalfa membantu badan untuk detoks secara semulajadi. Bila usus dah bersih, vitamin yang kita ambil akan diserap dengan lebih baik dan dapat memberi kesan dengan cepat dan berkesan.





Berminat untuk pertanyaan @ tempahan produk boleh hubungi saya
Puan Siti Rohani Mamat
Wassapp/telegram 019 5959640
Rakan Shaklee anda
Pengedar Shaklee Negeri Perak
Cod area: Batu Gajah, Pengkalan Pegoh, Station 18
Pengeposan ke seluruh MALAYSIA
Fb page: Jom Sihat Bersama Saya
Fb: Rohani Husna Nazir

2 ulasan:

  1. Saya amalakan alfalfa... nnti nak add on vita c pulak.... mesti gempak...

    http://mrskeciksangat.blogspot.com/

    BalasPadam
    Balasan
    1. kak siti pun sekarang ni tgh amalkan vita c dan alfalfa...nak hilangkan parut jerawat tak sabar nk tunggu keputusan yang baik...

      Padam