Jumaat, 13 Jun 2014


ADVANCE  JOINT  HEALTH  COMPLEX
Jangan biarkan sakit sendi ini mengganggu pergerakkan orang yg kita sayang terutama sekali ibu bapa kita….kecil pelaburannya tp besar manfaatnya  pada ibu dan bapa kita, jadikan sebagai hadiah utk mereka.
Advance Joint Health Complex mengandungi satu bentuk ekstrak Boswellia yg telah di tunjukkan didalam kajian klinikal, mampu meningkatkan keselesaan sendi di dalam jangka masa seawall 5 hari, hamper 28% lebih pantas dari yg didakwa oleh satu jenama terkemuka.

Ramuan yg dirumus secara saintifik ini merangkumi ramuan yg terbukti secara klinikal:
>menggalakkan mobility
>meningkatkan fleksibiliti
>meningkatkan fungsi sendi
>menyokong kesihatan sendi utk jangka masa panjang
Juga merangkumi kombinasi nutrient kesihatan sendi yg direka khas: zinc, kuprum,manganese dan vitamin C, setiap satunya memainkan peranan yg unik dan kritikal didalam membangunkan kolegan penghubung dan rawan yg sihat.
Tidak seperti kebanyakkan supplement kesihatan sendi, New Advanced Joint Health Complex tidak mengandungi kondroitin, satu bahan yg terbukti didalam ujian klinikal menghalang penyerapan glukosamin. New Advanced Joint Health Complex adalah 100% bebas kekerang dan 100% vegetarian, tidak langsung mengandungi sumber haiwan.
Apakah perbezaan diantara sendi yg sihat dengan sendi yg stress
Sendi yg sihat
New Advanced Joint Health Complex membantu sendi sihat dalam 3 cara
1.meningkatkan cushioning
>glukosamin membantu memelihara rawan – cushioning perlindungan diantara sendi yg membolehkan mereka bergerak lebih bebas.
2.memelihara tisu penghubung yg sihat
>zinc, kuprum, manganese dan vitamin C membantu membina kolagen dan lain-lain komponen tisu penghubung yg memberi kekuatan dan struktur kepada sendi.
3.meningkatkan keselesaan sendi
>ekstrak Boswellia pantas membantukkan mekanisma restpon stress tubuh kita memperbaikki keselesaan sendi.
Sendi yang stress
Kesan stress berterusan, kerja terlalu kuat, haus dan lusuh biasa pada sendi:
1.rawan menjadi lemah dan rapuh
2.tisu penghubung sekeliling terurai
3.geseran berlaku diantara tulang-tulang yg mengeluarkan kimia yg menyerang rawan, menyebabkan ketidakselesaan dan mobility yg terhad.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan