Khamis, 3 Julai 2014

kebaikkan Gla dan Alfalfa


Antara GLA dan ALFALFA

Utk wanita ada 2 supplement iaitu Alfalfa dan Gla

Peringatan:

ALFALFA

* Pengidap thalassemia tidak boleh makan Alfalfa kerana kandungan vitamin K didalamnya
* Alfalfa paling penting utk isteri/wanita, bertindak seperti kacip Fatimah. Juga boleh merawat masalah-masalah “miss V’’ (organ reproduktif wanita) seperti keputihan, kegatalan dan sebagainya.
GLA COMPLEX

* Orang yg period tidak teratur @ pengidap CYST/fibroid amat digalakkan mengambil GLA , tetapi jangan ambil ESP @ mana2 protein drink kerana ia akan menyuburkan lagi CYST
* Gla Complex membantu tubuh menghasilkan cecair kesuburan yg antara kebaikkannya ialah memberi ruang utk sperma terus hidup dalam tiub folopio sehingga 5 hari.
* Gla membantu seorang wanita menghasilkan lender serviks yg berkualiti utk kesuburan iaitu lender yg bewarna seperti putih telur. Dalam sebulan sekali seorang wanita akan mengeluarkan cecair yg seperti itu, iaitu yg menunjukkan seorang wanita sedang berada dalam waktu subur. Namun tidak semua orang mendapatkannya.
* Disinilah fungsi GLA utk membantu dalam penghasilan cecair yg melambangkan kesuburan ini, yg membantu sperma utk berenang ke uterus, terus ke tiub falofio utk bersenyawa dalam sel ovum. Bukan itu saja cecair ini juga membantu sperma utk terus hidup dalam tiub falofio sehingga 3 hari.
* Jadi kalau tidak bersama pada hari subur pun masih ada peluang utk hamil sebab sperma masih ada di situ sampai hari ke 5.
#sayapengedarshakleeanda
Utk tempahan
Boleh hubungi saya
Msj/wassapp/telegram 019 5959640
Cod area Batu Gajah, Ipoh, Station 18
Fb Rohani Husna Nazir
Fb page: https/www.facebook.com/jom sihat bersama saya

Tiada ulasan:

Catat Ulasan