Khamis, 4 Disember 2014

Aktiviti Cuti Sekolah Bersama Anak-Anak Di Pantai Bachok



Assalamualaikum semua…salam sejahtera…

Alahai…hari ini(4/12/2014) dah nak balik Ipoh…jadi semalam (3/12/2014) adalah hari terakhir kami sekeluarga berada di kampung, bercuti…sekejap je rasanya balik kampung,  pejam celik pejam celik dah seminggu, tak puas rasanya duduk kampung tapi nak buat macam mana, suami hanya dapat cuti seminggu je.

Jom kita mandi pantai...

Nak mandi pantai perlulah ada pengawasan dari ibu bapa, takut apa-apa benda yang tak elok terjadi kan.



 Penat mandi pantai, kita minum dulu sebelum balik.



Di sebabkan dah janji dengan anak-anak nak bawa dia orang pergi pantai, jadi terpaksa lah kan tunai janji, nanti anak-anak cakap ibu bapa tak jujur pula…alahai anak-anak ibu.
Inilah aktiviti kami semasa berada di pantai bachok…seronok sungguh tengok anak-anak boleh mandi pantai…

Berminat untuk pertanyaan @ tempahan produk boleh hubungi saya
Puan Siti Rohani Mamat
Wassapp/telegram 019 5959640
Saya rakan Shaklee anda
Pengedar Shaklee Negeri Perak
Cod area: Batu Gajah, Ipoh, Pengkalan Pegoh, Station 18
Fb page: Jom Sihat Bersama Saya
Fb:Rohani Husna Nazir

13 ulasan:

  1. Anak-anak seronok,kita pun seronok tengok diaorg.Zoe pun suka bawa anak pegi pantai..tapi tak mand jalan-jalan je salunya
    vitamin C Shaklee terbaik di pasaran

    BalasPadam
  2. Seronoknya dapat bawak anak2 mandi-manda kat pantai.main pasir..huda ingat nak bawak anak2 p zoo ja..hihi

    JommSihatDanCantik -> SERLAHKAN KEJELITAAN SEBENAR KULIT ANDA

    BalasPadam
  3. Dah lama saya tak ke pantai bachock ni...

    BalasPadam
  4. Bestnya..anak-anak saya memang suka laut,kalau pergi bercuti kat laut ajak naik taknak..selama kat sana memang berbelang lah muka mamanya..
    Punca Gadis Cantik Ini Ditoreh

    BalasPadam
  5. Seronok dapt melihat anak2 gembira... xsabar nk bawak anak bercuti

    BalasPadam
  6. Time cuti sekolah ni best bawak anak-anak jalan2, aktiviti bersama keluarga. Pejam celik anak-anak besar, tinggal berdua.suami isteri di rumah huhuhu

    BalasPadam
  7. The best quality time adalah masa bersama anak-anak :)

    BalasPadam
  8. Rindunya nga pantai irama.dah lama x g pantai irama nie.byk sungguh kenangan di pantai irama nie...

    BalasPadam