Isnin, 8 Disember 2014

Tips Tegangkan Kulit Wajah


Selain melakukan perawatan wajah di spa atau pusat kecantikkan, anda juga boleh merawat wajah di rumah dengan menggunakan bahan-bahan alami yang kebanyakkannya terdapat didapur. Manfaatkan bahan tersebut untuk merawat kulit wajah anda agar kekal tegang dan awet muda. Lakukan secara konsisten, nikmati kebaikkan alam semulajadi.


Rahsia Lendir Lidah Buaya
Sapu seluruh wajah dan leher dengan lender lidah buaya. Biarkan sehingga ia kering, kemudian bilas dengan air sejuk. Lender lidah buaya bukan saja dapat menganjalkan kulit wajah malah ia juga melembap dan membantu mengecutkan jerawat.


Kombinasi  Putih Telur & Madu
Ambil sebiji telur ayam sebaik-baiknya telur ayam kampung. Asingkan telur kuning, ambil bahagian putih saja campurkan dengan dua sudu madu. Gaul sebati jadikan masker, sapu rata pada seluruh wajah dan leher. Biarkan selama 15- 20 minit, bilas dengan air suam. Untuk mendapatkan hasil yang lebih baik, bilas dengan air suam yang dicampur dengan perahan limau nipis. Selain berfungsi mengekang penuaan, kombinasi bahan ini juga mencerah dan merawat resdung.


Khasiat Kulit Pisang
Gunakan kulit pisang masak. Gosok bahagian dalam kulit pisang pada wajah perlahan-lahan. Biarkan ia kering, bilas dengan air bersih. Lakukan petua ini dua hingga tiga kali seminggu, anda pasti gembira dengan hasilnya. Kulit semakin cantik dan parut pula semakin pudar.

 

Jus Pegaga & Lobak Merak Rawat Dari Dalam
Pegaga dan lobak merah sangat baik untuk kesihatan serta kecantikkan, kedua-duanya kaya dengan pelbagai khasiat. Untuk mendapatkan kulit wajah yang cantik dan berseri, amalkan minum jus campuran lobak merah dan pegaga.


Bagi anda diluar sana yang rasa malas nak buat perawatan wajah secara semulajadi ini boleh saja amalkan supplement Shaklee untuk mendapatkan wajah cantik berseri yang sentiasa kelihatan awet muda, seperti COLLAGEN SHAKLEE


SHAKLEE COLLAGEN POWDER 

Penuh dengan khasiat untuk mengekalkan keremajaan kulit kita dengan lebih berkesan lagi dan memberikan perubahan yang lebih ketara pada seluruh wajah dan badan si pengguna.

Collagen Shaklee ini semulajadi  dibuat dari sisik ikan merah. Ikan merah ini sangat bagus sebab boleh menghasilkan kolagen  yang sangat baik. Ia boleh mengekalkan kelembapan dan keanjalan kulit wajah.

                            pengguna setia collagen shaklee (alahai kak yani)




Kebaikkan Collagen Powder Shaklee
*anti penuaan, kurangkan kedutan, tutup liang roma yang terbuka
*melembap dan kurangkan kekeringan kulit
*mencerahkan kulit wajah
*menegangkan payudara dan pinggul
*menyuburkan rambut, kulit dan kuku
*badan jadi lebih aktif dan bertenaga
*mengembalikan keanjalan kulit wajah dan kelihatan lebih muda bermaya

Siapa yang perlukan Collagen Shaklee???

Collahen Shaklee sangat diperlukan oleh individu yang mempunyai masalah seperti:
>terdapat garis-garis kesan ketawa, kedutan, lingkaran hitam bawah mata
>penglihatan kabur
>gusi yang tidak sihat
>rambut kering dan bercabang dihujung
>liang roma besar, pigmentasi, jeragat dan kulit kering
>garis halus pada leher
>kulit hilang keanjalan atau lebih kering
>kelihatan tua dari umur sebenar
>organ dalam tidak berfungsi dengan baik
>kehilangan kalsium, sakit belakang dan sakit sendi
>kulit senang pecah, pudar dan kekuningan


Berminat untuk pertanyaan @ tempahan produk boleh hubungi saya
Puan Siti Rohani Mamat
Wassapp/telegram 019 5959640
Rakan Shaklee anda
Pengedar Shaklee Negeri Perak
Cod area: Batu Gajah, Ipoh, Station 18, Pengkalan Pegoh
Penghantaran ke seluruh MALAYSIA
Fb page: Jom Sihat Bersama Saya
Fb: Rohani Husna Nazir

19 ulasan:

  1. Bagi wanita yang betul-betul menjaga penampilan diri yang sentiasa inginkan kelihatan cantik kolagen shaklee lah jawapan yang terbaik untuk anda, wajag tegang, cantik berseri, kelihatan lebih muda dari usia sebenar.

    BalasPadam
  2. Dah lama mengidam nak makan collagen ni. InsyaaAllah boleh cuba nanti.
    Cara Buat Agar-Agar Milo Orea Yummy 

    BalasPadam
    Balasan
    1. mengidam harus juga di cari...dh cuba nanti kongsi testimoni ya..

      Padam
  3. Lendir lidah buaya paling simple..sape2 yg sanggup minum jus lidah buaya utk cantik mmg bagus.kalao x mampu,spend sikit utk collagen shaklee.

    BalasPadam
  4. Setakat ni cuma ambil vitamin C dan vitamin E.. Kalau rezeki lebih nanti nak cuba Collagen

    pengedar sah Shaklee kawasan Bintulu Sarawak

    BalasPadam
    Balasan
    1. vitamin c dan vitamin e pun dah terbaik untuk kulit cantik...kan

      Padam
  5. saya pernah cuba sapukan lendir lidah buaya kt muka....best terasa sebab sejuk sangat....

    HENTIKAN PEMBUNUHAN DENGAN VIVIX SHAKLEE

    BalasPadam
  6. Collagen powder tu memang best. Saya sendiri pun dah cuba.. Anda di luar sana jagnag tunggu lagi.. Cepat dapatkan stok skrg juga!!

    Bagaimana Cara Mengatasi Masalah Jerawat Yang Kronik Sehinggakan Muka Kelihatan Seperti Permukaan Bulan

    BalasPadam
  7. collagen Shaklee mmg highly recommended, senang larut dan kulit pun rasa gebu lembap je

    BalasPadam
  8. Ingat lagi kecik-kecik try ambil lidah buaya letak kat muka. Hehe.

    BalasPadam
  9. Haa..lepas kita dah amalkan supplement, jangan lupa urutan wajah. Simple ja..Kita pun boleh buat sendiri di rumah..

    JommSihatDanCantik -> VITAMIN E LEBIH SEMPURNA DENGAN EKSTRAK BIJI ANGGUR??

    BalasPadam
  10. Bestnya kalau dikurniakan kulit yang sentiasa tegang kan. Mustahil lah kan..jadi,no choice kena ambik jugak vitamin atau the best collagen. Yg pastinya make sure collagen yang halal.

    BalasPadam
  11. colagen powder baik untuk kulit dan dalaman kita sebagai wanita, jika anda ada masalah kulit dan jerawat, collagen ialah pilihan tepat.

    Petua Melembabkan Kulit Kering Di Wajah Yang Patut Anda Ketahui

    BalasPadam
  12. Stok collegen pon dah nak abis... kena cepat2 grab sebelum stok xde...

    BalasPadam