Selasa, 27 Mei 2014


Hari ini ISRAK DAN MIKRAJ saya nak bercakap pasal set kurus dari Shaklee.
Set kurus dari Shaklee sememangnya menjadi pilihan ramai kerana keberkesanannya membantu mereka menurunkan berat badan utk kekal sihat. Shaklee bukan seperti produk pelangsingan  yg berada dipasaran sekarang ini yg mengjanjikan penurunan yg terlalu cepat. Ia adalah produk semulajadi yg kaya dengan nutrisi dan yg paling penting  ianya adalah halal dan mendapat kelulusan dari KKM.
Set kurus Shaklee terdiri daripada:

>ESP
>Cinch Shake Mix
>Cinch Energy Tea
>Herb Lax
>Lecithin
>Alfalfa
>Omega Guard

ESP

#membantu mengekalkan otot, memperbaiki tisu dan fungsi enzim dan hormone yg teratur, memberi ketahanan badan dan pelengkap nutrient dalam badan kita, bila semuanya cukup, seharusnya boleh melawan penyakit yg datang. ESP juga boleh mencantikkan kulit, memudarkan parut jerawat juga memberikan kita tenaga sepanjang hari tanpa merasa lapar.
Cinch Shake Mix

#merupakan minuman berasaskan sumber bukan GMO yg sungguh lazat dan berkhasiat utk membantu anda memelihara otot penting dan membuatkan rasa kenyang dan puas sambil mengurangkan berat badan. Ia mengekalkan paras gula normal dalam darah dan memberi 35% atau lebih nilai bagi 21 jenis vitamin serta mineral penting. Terdapat dalam 3 perasa pengikut kehendak anda.
Cinch Energy Tea
#penggalak tenaga semula jadi, mengurangkan kolestrol, membantu merendahkan tekanan darah tinggi, tanpa perisa tiruan, pewarna dan  bahan pemanis.

Herb Lax

#menggalak tindakan pembersihan dengan merangsang usus utk membuang najis (detoksifikasi) yg tersekat atau tersimpan lama dalam tubuh. Dapat mengempiskan perut dan membantu masalah sembelit.

Lecithin

#membantu tubuh menyerap vitamin, melindungi hati, memecahkan lemak dan kolestrol, mencantikkan kulit dan otot, memperbaiki alergi, menghalang kejadian batu karang, menghalang tekanan darah tinggi, memperbaiki prostat lelaki dan meringankan sembelit

Alfalfa

#mengandungi saponin yg bertindak seperti span utk menyerap lemak dan kolestrol terurai oleh lecithin dan di angkut keluar dari badan. Menyahtoksi n badan dan merupakan sumber fiber yg menyihatkan. Membantu juga dalam mengurangkan keputihan, bau badan dan menstabilkan paras gula dalam darah. Kaya dengan kalsium, vitamin dan mineral yg di perlukan oleh tubuh.

Omega Guard

#omega mengandungi leptin dimana dapat mengawal selera makan. Kunci kejayaan mereka yg dapat mengurangkan berat badan adalah dapat mengawal nafsu makan. Ternyata omega mempunyai kuasa pembakar lemak yg lebih pantas.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan